רויאל גארדן אילת ביקורת וחוות דעת

5/5
תוכן עניינים

בעמוד זה תוכלו למצוא ביקורות, המלצות וגם חוות דעת על מלון רויאל גארדן היוקרתי. כמו כן, תוכלו למצוא קישור לבדיקה אודות מבצעים והנחות במלון הסוויטות היוקרתי של רשת ישרוטל אשר נחשב לאחד מהמלונות המובילים בעיר הנופש אילת.

ביקורות על מלון רויאל גארדן אילת

לפני כל חופשה במלון באילת, חשוב לקרוא היטב אודות המלון ושירותיו וגם על פרמטרים נוספים כמו היחס של צוות המלון, האוכל וכמובן החדרים. הצוות שלנו ריכז עבורכם מספר ביקורות על רויאל גארדן אילת וזאת על מנת לסייע לכם בקבלת ההחלטה הטובה ביותר לפני הזמנת החופשה הבאה במלון רויאל גארדן אילת של רשת ישרוטל.

or sagyor sagy
20:26 06 Oct 23
Freddie AharonFreddie Aharon
19:21 06 Oct 23
המלון החליף שם השנה.לפני זה היה פגאסוס,בעבר היה מלון של נערים שבאו בייחוד לפרוק עול ולהתפרק תרתי משמע.היום הוא מלון יותר סולידי אבל עדיין יש מה לשפר.
Rafael IbragimovRafael Ibragimov
04:55 06 Oct 23
חדרים חייבים לעבור שיפוץ , מזגנים חלשים מאוד, מחיר גבוה ביחס לרמה של מלון
Eitan YefetEitan Yefet
15:09 05 Oct 23
חבל שאנשי הניקיון במלון זורקים כל דבר, גם אם לא נמצא בפח. השמרו על פריטים שאתם מביאים מהבית.
Racheli LevitasRacheli Levitas
19:43 28 Sep 23
ממוקם 5 דקות הליכה מהחוף.חדרי סוויטה מרווחים מאד ונקיים.שטח בריכות גדול, פחות מתאים לשחייה, יותר למשחק. תמיד יש גם אזור מוצל במים.ארוחת בוקר נחמדה, לפי הסטנדרט של מלונות בארץ. ארוחת ערב - חלק היה טוב, חלק נפילה. היינו בחגים בספטמבר, היה מאד עמוס ודי בלאגן בחדר אוכל.
Relly NahmiasRelly Nahmias
14:52 26 Sep 23
התמורה במלון הזה פשוט לא שווה את המחיר היקר. פעם שניה שלנו במלון (הפעם הקודמת היתה סבירה פלוס), ואינספור שהיות במלונות הרשת.הבריכה:צריך להלחם כדי למצוא מקומות ישיבה קרובים למים, ו/או להתחיל בעבודות סבלות כדי לארגן כסאות/מיטות.בריכת החול היא אטרקציה לילדים, אבל הגישה אליה ממש בעייתית וכוללת ניתור מגובה של כמעט מטר כדי להגיע אליה, לא ברור לי איך אנשים מבוגרים או עם מוגבלות אמורים לעשות את זה.המים לא נקיים או לפחות יש תחושה שהם לא נקיים. נוצות של ציפורים ואינספור שיערות שלא שייכות לנו טיילו במים.החדר:שילמנו תוספת על חדר שפונה לבריכה. הכוונה היא בעצם פונה לשביל שמוביל לבריכה בקומת הקרקע, כלומר: אפס פרטיות. אם רוצים לשבת ב״מרפסת״ למעשה יושבים על השביל שכל המלון עובר בו.שיא העצבים היה חדר האמבטיה. דלת המקלחת שלנו פשוט נעקרה מהמקום. התקשרנו להתלונן כי נמאס לנו מחדר אמבטיה מוצף במים ומיד שלחו מישהו, שתלה לנו וילון מאולתר - בגובה של חצי מטר מהרצפה.חדר האוכל:האוכל טעים ויש מגוון גדול, אבל צריך לסקול באבנים את מי שתכנן אותו. צפיפות משוגעת והאקוסטיקה נוראית - התקף חרדה אחד גדול. המעברים צרים והצפיפות ליד הבופה כמעט לא מאפשרת מעבר.לסיכום:שהות יקרה ומאכזבת. לא נחזור.
עמית קנפועמית קנפו
11:36 26 Sep 23
מלון בניהול חברת ישרוטלמלון ברמה בין הגבוהות שהכרתי ממליץ מאוד לכל נופש שמגיע לאילת הוא ממוקם במקום טוב צוות המלון אדיב איכותי מסביר פנים ממליץ לכל אורח שחושב ללכת למלון סמוך לוותר ולהגיע במיוחד למלון הזה הוא חדיש משופץ עם חדרים מרווחים מאוד האוכל ברמה גבוהה ,קיבלתי יחס חם מאוד מהנהלת המלון שהיו מאוד אדיביםמנהלת המלון נמצאת תמיד סביב האורחים מוודא שהכל מתנהל כשורה לא מובן מאליו להיות בשישי ובשבת בבוקר בחדר האוכל וסביב האורחים שאפו ענק!בקיצור ממליץ בחום לא תתאכזבו!
Avraham CohenAvraham Cohen
07:10 18 Sep 23
כבר כשהגענו לחדר, ראינו שהדלת כניסה לא ממוקמת בצורה הנכונה, ונשאר פתח לא קטן בין הדלת למסגרת. בנוסף, התריס הפנימי של הדלת היה פתוח כמעט לגמרי, וניתן היה לראות מה קורה בתוך החדר מהגינה ומה קורה בחוץ מהחדר. אור חזק נכנס מבחוץ, וזה הפריע מאוד לילד שישן על הספה. נאלצנו להזמין סדין שיכסה את הדלת, למרות שזה לא עזר מהאור החזק בבוקר, והילד התעורר בשעה מאוד מוקדמת.בנוסף, לא ברור לי למה בחדר אמבטיה, אין דלת או זכוכית בין המקלחת לשאר החדר. לאחר כל מקלחת, כל החדר מלא מים והרצפה מחליקה.דבר נוסף, פתחי האיוורור של המזגנים היו בלתי נסבלים. הזזנו את המיטה בחדר שינה ואת הספה כדי שהקור לא יגיע ישירות על הפנים שלנו בלילה, אבל זה לא היה אפשרי. מאוד מאכזב.דבר אחרון - בדרך למלון, התקשרו אלינו מהקבלה, לוודא הגעה ולעדכן שיש לנו אפשרות להוסיף ארוחת בוקר למשך כל השהייה (3 לילות) ב 600 שקל, במקום 840. הסכמנו. אבל כל בוקר בחדר אוכל, העמידו אותנו בצד מול כל האנשים, ואמרו לנו שאין לנו ארוחת בוקר, ואם אנחנו רוצים להיכנס אנחנו צריכים לשלם 280 שקל במזומן או על חשבון החדר. במשך יומיים נאלצתי לעזוב את המשפחה בצד של החדר אוכל, ולגשת לקבלה בשביל לקבל את האישור להיכנס. בפעם השנייה אחת העובדות כמעט זרקה עליי את הטאבלט שלה, כי המנהל שלה אמר לה להתלוות אליי לקבלה, לקבל אישור.הדבר הטוב שכן חווינו, זה שהמלון מאוד מתאים למשפחות עם ילדים בין גילאי 2,3 ועד 12,13.
Dima RabkinDima Rabkin
07:24 02 Sep 23
אחלה מלון. נמצא באמצע בין הים לקניון אייסמולהמלון בנוי בצורה של פארק גדול יחסית, עם 4 בריכות, 2 לפעוטות, בריכה מרכזית עם מפלים ובריכה עם חוללקחנו את הסוויטה מהצד הרחוק של המלון עם יציאה לבריכה שזה מאוד נוחבסוויטה יש מטבח קטן כך שיכולנו להביא גם אוכל מהבית ולחמם בקלותהצוות מעולה. היינו עם ילדה אלרגית והשפים מאוד ניסו לעזורהבריכות אחלהבריכת חול מצד אחד מעולה לילדים, מצד שני יוצרת את כל השטח של הגן מלא בחול. גם לבריכה הגדולה נכנס מלא חולארוחות ערב במחון מעולות ויש גם 2 מסעדות בשדרה שמחוברת למלון
js_loader

לבדיקה על מבצעים והנחות לחצו כאן

למה חשוב לקרוא המלצות על רויאל גארדן?

להמלצות אמיתיות, יש חשיבות רבה וזאת מאחר והן מספקות לנו תמונת מצב על המתרחש במלון. לא תמיד אנו יודעים לשים את האצבע על הדברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים חדר או סוויטה ולכן חוות הדעת וההמלצות יעשו לנו סדר בבלאגן ויעירו זרקור על המתרחש במלון.

חוות דעת על רויאל גארדן אילת – מה לבדוק?

כמו בכל פעם שאנו בודקים על המלצות וחוות דעת, כדאי לבדוק בעיקר את הדברים הבאים:

  • יחס הצוות ושירות הלקוחות של המלון
  • האוכל והמסעדות של המלון
  • ניקיון החדרים וסביבת המלון
  • פעילויות לילדים אשר מתקיימות ברויאל גארדן
  • רמות המחיר והאם יש תמורה טובה למחיר
רויאל גארדן אילת ביקורת
דילוג לתוכן