ספא המלך שלמה אילת

5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

ספא המלך שלמה אילת

אין אחד שלא חיפש בתי מלון באילת ולא פגש את מלון המלך שלמה באילת שהוא אחד ממלונות היוקרה הראשונים שאי פעם נפתחו בישראל, שם תמצאו את הספא היוקרתי שנקרא אספרי. אם אתם מחפשים אחר רגיעה עמוקה, שלווה אמיתית וסוגי טיפולים מאוד מגוונים, הגעתם למקום הכי נכון. היכונו לנשום עמוק, לשכוח מכל מה שמדאיג אתכם ולהיכנס לעולם של רוגע אמיתי.

הרוגע האמיתי נמצא במלון שלמה, ספא אספרי. במתחם הספא של המלך שלמה באילת תוכלו למצוא מגוון גדול מאוד של סוגי טיפולים, כאשר כל הטיפולים מתמקדים ברמת הגוף, הפיזי והנפש. הטיפולים שנמנים בין המוכרים יותר, הם טיפולים כמו רפלקסולוגיה, אבנים חמות, עיסי שוודי, עיסויים משולבי טכניקות, טיפולי קוסמטיקה, טיפולי יופי ועור גוף, טיפולי אנטי אייג'ינג ועוד. כמו שאמרנו, פינוק מושלם. ואם אתם מגיעים לאילת בכדי לנפוש בקרוב, בואו והכירו את סוגי המתקנים הנוספים שתוכלו למצוא בספא המלך שלמה באילת, אספרי.

 

ג'קוזי שלא חדל מלבעבע בספא המלך שלמה

ספא בלי ג'קוזי שלא מפסיק לשצוף ולקצוף, זה לא ספא אמיתי. במלון המלך שלמה תוכלו למצוא ג'קוזי שלא מפסיק לבעבע, אליו תוכלו להיכנס לאחר שתקבלו את אחד מהטיפולים הרבים שיש במתחם. יש לציין, השהייה בג'קוזי אמנם אינה מוגבלת בזמן, אבל לאחר טיפולים מסוימים יהיה מומלץ לא לשהות בתוכו זמן רב.

בנוסף לג'קוזי, תוכלו גם ליהנות ממתקני סאונה רטובה וסאונה יבשה. המטרה של סאונה היא לגרום לאדם להזיע ולנקות את נקבוביות הזיעה בגוף. למעשה, במדינות קרות משתמשים בסאונד לפחות אחת לשבוע (כמו בפינלנד). מאחר שהסאונה מנקה את נקבוביות הזיעה בגוף, היא תהיה מומלצת במיוחד לאחר שתקבלו טיפולי אנטי אייג'ינג מסוגים שונים.

 

המלך שלמה ספא מפנק שלא תשכחו

ספא המלך שלמה, מתאים מאוד גם לאלו מכם אשר מחפשים טיפולים קצרים וגם לאלו אשר מעדיפים להתפנק בטיפול ארוך יותר. למעשה, ניתן לבחור בין טיפול קצר אשר אורכו הוא 25 דקות, לבין טיפולים ארוכים יותר אשר בהם זמן הטיפול הוא 50 דקות.

כמובן שהמחיר משתנה בהתאם לאורך הטיפול ובדרך כלל הטיפולים הקצרים יעלו בין 160 ש"ח ל-230 ש"ח, בעוד טיפולים ארוכים יותר, יעלו בין 320 ש"ח ל-330 ש"ח. אגב, טיפול אנטי אייג'ינג למיצוק העור, יעלה 420 ש"ח אך מדובר בטיפול ארוך יותר, אשר לוקח בדרך כלל כ-75 דקות.

נזכיר כי המחירים עשויים להשתנות ולכן יש לבדוק זאת סופית לפני הזמנת טיפולים. כפי שהבנתם, יש במלון המלך שלמה ספא ברמה הגבוהה ביותר ואם תרצו להזמין טיפול מהחדר (לחצו למידע על חדרים במלון המלך שלמה) יש לחייג 3441 (מהטלפון בחדר) או להתקשר מכל טלפון נייד אל הטלפון 08-6363441.

 

חדר כושר במתחם הספא של המלך שלמה אילת 

במלון המלך שלמה באילת תוכלו למצוא את מתחם אספרי, שהוא מתחם ספא אשר כולל חדר כושר מפואר. בחדר הכושר תוכלו למצוא מגוון גדול של מכשירי כושר, משקולות מכל הסוגים, אופני כושר, מכשירי ספינינג ועוד.

בעוד שחלקנו לא מסוגלים לחשוב על כושר וספורט במהלך הנופש, חלקנו האחרים פשוט מכורים לספורט גם במהלך חופשה. במתחם אספרי תוכלו למצוא, בנוסף לחדר הכושר, גם מקלחת לחץ אמיתית. יש לציין, מקלחות לחץ בדרך כלל לא מתאימות לילדים או אנשים מאוד מבוגרים.

 

מה כלול במסגרת רכישת טיפול בספא אספרי באילת?

רכישת טיפול במתחם ספא מלון המלך שלמה אילת כוללת למעשה את השימוש החופשי בכלל מתקני הספא של המלון. בין אם מתחשק לכם ג'קוזי מפנק, סאונה, טיפולים שונים או כל דבר אחר, מתחם אספרי יוכל לסדר לכם מענה לכל הבקשות השונות.

בכדי להוזיל עלויות על הנופש, אנחנו ממליצים להזמין מראש עד כמה שניתן (לפחות חודשיים – שלושה מראש). בעוד שמחירי הרגע האחרון עשויים להיות לפעמים אטרקטיביים, אתם תופתעו לגלות עד כמה ההנחה של הזמנה מראש עשויה להיות משמעותית ושונה מהמחיר בחודש בו אתם עתידים להגיע לחופשה במקום.

למידע נוסף על ספא המלך שלמה אילת והזמנת טיפולים לחצו כאן

ספא המלך שלמה אילת
דילוג לתוכן