ספא רויאל ביץ' אילת

5/5

חדרי ספא רויאל ביץ' אילת 

במידה ואתם מחפשים מלונות באילת, ומאוד חשוב לכם החלק של הספא בחופשה שלכם, אנחנו יכולים לספר לכם שספא רויאל ביץ' אילת הוא המקום להגיע אליו, במיוחד אם מעוניינים ליהנות מסוגי טיפולים מאוד מגוונים. אם לא ידעתם זאת עד היום, אנחנו נשמח לספר לכם שבספא של רויאל ביץ', שנקרא ספא יערות הכרמל, יש יותר מ-70 טיפולים שונים.

ספא יערות הכרמל רויאל ביץ', הוא כנראה אחד ממתחמי הספא המפנקים ביותר שקיימים באילת ובארץ בכלל. לא רבים יודעים זאת אולי, אבל במתחם הספא הנ"ל יש יותר מ-70 סוגי טיפולים שונים. בין אם אתם מעוניינים לקבל עיסוי מקצועי, או אולי טיפול עור, אסתטיקה, טיפוח ויופי, זה המקום להגיע אליו. ואם אתם בדרך לדרום, השורות הבאות נכתבו עבורכם, הנה פירוט על קצה המזלג לגבי סוגי הטיפולים שיש בספא הנהדר הזה. נתחיל עם טיפולי הגוף, היופי והאסתטיקה שבספא.

 

טיפולי גוף וטיפולי יופי – מתחם הספא של רויאל ביץ' אילת 

ומה לגבי צוות המטפלים? כדאי לדעת כי טיפולי הגוף והיופי ברויאל ביץ' ספא אילת, מוענקים במתחם הספא על ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון. יש במתחם טיפולי עור הפנים, עור גוף, טיפולי אנטי אייג'ינג למיניהם, טיפולי קוסמטיקה, טיפוח ויופי. בין הטיפולים הרבים שיש לנשים במתחם הספא, תוכלו למצוא גם טיפולי יופי וטיפוח לגברים. לא רק נשים נהנות לטפח את עצמן.

הצוות המקצועי משתמש אך ורק בחומרי גלם ומוצרי טיפוח מהאיכויות הגבוהות ביותר, זאת תוך שימוש בשיטות הרפיה שונות של העור, של הנפש והגוף. יש לציין, בחלק מסוגי הטיפולים משתמשים גם בשמנים של עיסוי ובחומרים אחרים. אם אתם אלרגניים לחומרים מהסוגים האלו, יהיה חשוב לעדכן מראש את בית המלון וגם את המעסה המקצועית שלכם.

 

עיסויים בספא יערות הכרמל, מלון רויאל ביץ' אילת 

מחפשים אחר עיסוי רפלקסולוגיה? אולי עיסוי אבנים חמות? מה לגבי עיסוי איזון של הנפש והגוף? כך או כך, מלון רויאל ביץ' באילת ישמח לפנק אתכם כמו שצריך. ספא יערות הכרמל שבמלון, כולל את עיסויים כמו כל מה שציינו כאן, אבל גם טיפולים שונים כמו רייקי, הילינג, שיאצו, איירוודה ועוד.

אם אתם רוצים ליהנות מטיפולים משולבים יחד עם עיסויים ואתם מחפשים ספא באילת, רויאל ביץ' הוא הכתובת ואפשר להגיד כי ספא יערות הכרמל לארח אתכם לטיפול מפנק במסגרת חבילת ספא משולבת. חבילות הספא המשולבות כוללות טיפולים לנשים וגברים, לנשים הרות, טיפולי קוסמטיקה, יופי, טיפוח ועוד.

 

חדרון הירגעות לאחר הטיפול

לאחר שאתם מקבלים את הטיפולים או העיסויים שלכם, אתם יכולים לשכוח מכל מה שמדאיג אתכם ולנוח בחדר הירגעות נעים. בחדר תמצאו פינות ישיבה מפנקות, תקבלו לשתות אם תרצו, נשנושים טעימים כמו פירות ועוד.

ספא יערות הכרמל רויאל ביץ' יאפשר לכם לשכוח מכל הצרות שבעולם, מכל מה שהדאיג אתכם בשבוע האחרון. לאחר טיפול, מומלץ לחזור לשגרה בצורה הדרגתית ולתת לגוף להתאושש, תוך אכילה בצורה איטית ושתייה של נוזלים.

סיימתם את הטיפול? זה הזמן לחזור אל החדר (לחצו למידע על חדרים במלון רויאל ביץ' אילת) ולתפוס מנוחה קלה או פשוט ללכת להתפנק בבריכה או בכל מתקן אחרת במלון.

 

איך בוחרים בטיפול המתאים ביותר?

ראשית כל, ניתן להתייעץ על כך עם צוות הספא ולשמוע מידע מפורט יותר על כל טיפול וטיפול. בנוסף, אנו ממליצים כמובן לקרוא היטב את תפריט הטיפולים של הספא, להבין מהו משך הטיפול וכמובן לבדוק באיזה אזורים מטפלים. בסופו של דבר ספא מלון רויאל ביץ אילת מציע מבחר גדול של טיפולים וכדאי להתמקד באזורים שבהם אתם מרגישים כאב ורוצים לשחרר במהלך הטיפול.

כך למשל – אם אתם סובלים מכאבי גב חזקים, כדאי לבחור בעיסוי שישחרר את הגב והשחמות. אם אתם מוצאים את עצמכם הולכים או רצים לא מעט בשגרת היומיום, אולי שווה לשקול טיפולי רפלקסולוגיה וכן הלאה.

 

באיזה יום של החופשה כדאי להגיע לטיפול?

אומנם כל אחד עשוי לבחור במועד אחר לטיפול במהלך החופשה והשהות במלון אך ההמלצה שלנו היא למקם את הביקור בספא רויאל ביץ' אילת ביום השני או השלישי לביקור ולא בהכרח ביום הראשון. לרוב היום הראשון הוא יום עמוס יותר ומגיעים אל המלון עייפים. ביום זה כדאי ליהנות מהחדר המפנק, להכיר את מתקני המלון השונים ורק בהמשך לבקר במתחם הספא.

אז כפי שכבר הבנתם, יש במלון רויאל ביץ אילת ספא מפנק, יוקרתי ועם מגוון רחב של טיפולים. מעוניינים להזמין טיפול במקום? לחצו כאן

הערה חשובה: כפי שציינו קודם לכן, יש בספא רויאל ביץ אילת תפריט טיפולים עשיר ומגוון למדי אך מומלץ לבחון אותו בסמוך להגעה אל המלון מאחר והטיפולים עשויים להשתנות מעת לעת.

ניתן לקבל מידע נוסף גם על ידי יצירת קשר טלפוני עם נציגי הספא:

ספא רויאל ביץ אילת – טלפון להזמנות: *6655 (מהחדר במלון) / 08-6387755 (מטלפון רגיל)

ספא רויאל ביץ' אילת
דילוג לתוכן