סוגי החדרים במלון רויאל גארדן אילת

5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

רויאל גארדן אילת – סוגי החדרים במלון

אין כמו חופשה טובה באילת, שבדרך כלל תכלול גם איזו מסעדה מעולה וערב של אלכוהול באחד מהברים של העיר. וכשאתם סוגרים על חופשה באילת, כדאי לקבל את כל הפרטים כמה שיותר מראש. בואו נדבר על רויאל גארדן אילת, על סוגי החדרים וכל מה שבין לבין. 

בחיפושים אחרי החופשה המושלמת באילת? אם ככה, רויאל גארדן אילת ממתין לכם והוא מלא בחדרים מהממים ומפנקים במיוחד, חלקם גם עם נופים משגעים למלון ומחוצה לו. אילת היא עיר תיירותית, שאליה מגיעים תיירים מכל קצוות תבל. ואם אתם רוצים להבטיח את האירוח שלכם בעיר, יהיה כדאי לסגור את הנופש בערך חודשיים-שלושה לפני המועד. בואו נדבר על סוגי החדרים ברויאל גארדן אילת, מה נמצא בהם ובסביבת המלון? 

מלון סוויטות 5 כוכבים באילת – סוגי חדרים 

על פי דירוג הכוכבים של משרד התיירות, מלון רויאל גארדן הוא מלון 5 כוכבים שמדורג בתור מלון סוויטות יוקרה. המלון מותאם לאירוח משפחה או חברים, זוגות וקבוצות קטנות עד גדולות. בין אם אתם מגיעים לאילת בחודש זה או האחר במהלך השנה, תוכלו להנות משלל פעילויות שונות שמתקיימות בבית המלון עצמו. 

סוגי החדרים במלון רויאל גארדן מקבוצת ישרוטל, הם חדרי סוויטות אירוח לכל דבר. הנופים הנשקפים מהחדרים הם נופים לבריכת המלון ונופי אילת השונים, כאשר בחלק מהסוויטות יש מרפסות ענקיות. כמו כן, בכל חדר תמצאו מיטות איכותיות במיוחד, סלון מפנק, אוכל ואינטרנט אלחוטי חינם. זאת ועוד, חדרי הרחצה במלון מאובזרים בכל מה שצריך בכדי להנות ממקלחת מפנקת. 

מה בסביבת המלון ובתוכו?

רויאל גארדן באילת נותן לכם את כל הסיבות להישאר בתוכו. למעשה לא תצטרכו לצאת מבית המלון אם לא תרצו בכך. יש בתוך המלון שדרת קניות עם מסעדות מעולות, חנויות מעצבים עבור שופינג, אפילו תיאטרון ועוד. בערב תוכלו להנות מפעילויות שונות כמו הופעות חיות, הצגות, ריקודים ועוד. 

מסביב למלון תוכלו למצוא גן טרופי וצמחייה פסטוראלית, תאורה רומנטית בלילות, פינות ישיבה מפנקות ועוד. כמו כן, במלון ישנן בריכות עבור מבוגרים ועבור ילדים, פארק מים גדול ובריכה נוספת שמעוצבת ממש כמו חוף ים אמיתי. מדהים. 

פינוקים שאפשר למצוא ברויאל גארדן אילת 

אם אתם רוצים להתפנק כמו שצריך, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את מתחם הספא של מלון רויאל גארדן באילת. תוכלו למצוא במלון סאונות רטובות ויבשות, ג'קוזי מבעבע, הוט-טאב ועוד. כל הפינוקים תחת קורת גג אחת. 

בהזמנה מראש ובתוספת תשלום, יהיה אפשרי גם להנות ממגוון עיסויים שונים, כמו למשל עיסוי שוודי או עיסוי רפלקסולוגיה, עיסוי אבנים חמות ועוד. יש לציין, חשוב לבדוק מראש את הזמינות של הטיפולים האלו. כמו כן, יהיה כדאי להזמין מקום לפחות חודשיים מראש בכדי להבטיח את החופשה שלכם. 

סוגי החדרים במלון רויאל גארדן אילת
דילוג לתוכן