מלון ספורט אילת דילים

4/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

רגע לפני שאתם מזמינים חופשה במלון ספורט אילת היוקרתי, כדאי שתדעו שיש לא מעט מבצעים ודילים שווים שיכולים להוזיל לכם את מחיר החופשה בעשרות אחוזים. בעמוד זה ריכזנו את כל המבצעים, ההנחות והדילים שכדאי להכיר.

האם קיימים דילים במלון ספורט אילת?

מלון ספורט נחשב כבר מזמן לאחד מהמלונות המובילים בעיר אילת. היחודיות של מלון ספורט קלאב אילת הוא במיקום המצוין שלו, במגוון הפעילויות הספורטיביות שהוא מציע לאורחיו וגם באירועי הספורט, ההופעות והפסטיבלים אשר נערכים בו מעת לעת.

אך מה לגבי מבצעים? האם קיימים דילים במלון ספורט אילת? מבדיקות שערכנו עולה כי יש לא מעט דרכים להוזיל עלויות ולחסוך במחיר החופשה ולכן, ריכזנו בעבורכם את כל המידע החשוב שיעזור לכם להזמין את החופשה שרציתם, תוך חיסכון משמעותי.

מלון ישרוטל ספורט אילת דילים לשנת 2023

המקום הראשון שבו כדאי להתחיל את החיפוש אחר דילים במלון ישרוטל ספורט אילת הוא בעמוד הייעודי באתר הרשמי של ישרוטל. הרשת יצרה עמודים אשר מאגדים מגוון רחב של דילים על תאריכים נבחרים, כאשר המחירים עשויים להיות זולים בכ-20% ואף יותר.

הנה עמוד הדילים הרשמי של המלון

דילים מלון ספורט אילת ברגע האחרון

אומנם לא כולנו ספונטניים אך למי שכן מתאים להגיע אל מלון ספורט אילת ברגע האחרון, צפויה הנחה משמעותית. מבצעי הרגע האחרון מתייחסים ברוב המקרים להזמנת חופשה כ-72 שעות לפני המועד עצמו. חשוב לציין כי לא תמיד קיימים דילים לכל המלונות ולכן נדרש לחפש בעמוד את שם המלון ולראות האם ברגע זה קיימים בעבורו מבצעים.

לחצו למעבר לעמוד מבצעי הדקה ה-90

מלון ספורט קלאב אילת דילים לחברי ישראכרט

לאלו מכם אשר מחזיקים בכרטיס האשראי של חברת ישראכרט, מגיעה הנחה על חופשה במלון ספורט. אחוז ההנחה נע בדרך כלל בין 15% ל-25% על חופשות בתאריכים מסוימים, כאשר יש חובה על הזמנת חופשה למספר מסוים של לילות. אומנם מבצעים אלו לא יתאימו תמיד לתאריכים שבהם נרצה לנסוע אך בפירוש אפשר להגיד שמדובר בחיסכון משמעותי בעת הזמנת החופשה.

לבדיקת מבצעי ישראכרט לחצו כאן

עוד על מבצעים והנחות במלון ספורט אילת

פרט לכל המבצעים והדילים שצוינו עד כה, כדאי גם לדעת שבמידה ואתם מעוניינים להזמין חופשה של שלושה לילות במלון, תוכלו לקבל הנחה משמעותית על הלילה השלישי. מדובר למעשה בהנחות אשר יכולות להגיע ל-30% ואף 50% על הלילה השלישי, מה שאומר שככל הנראה תחסכו כמה מאות שקלים על ההזמנה הכוללת.

לבדיקת מבצעים על לילה שלישי לחצו כאן

מלון ספורט אילת דילים
דילוג לתוכן