מלון ריביירה אילת חדרים

4/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

מגיעים להתארח במלון ריביירה באילת? המשיכו לקרוא ותוכלו לקבל את כל המידע החשוב על דירוניות האירוח של מלון זה. בנוסף, צירפנו תמונות של החדרים השונים על מנת שתוכלו להבין כיצד נראה כל חדר וחדר ולקבל החלטה מתאימה לפני הזמנת מקום.

האם יש חדרים במלון ריביירה?

לפני שנדבר בהרחבה על נושא החדרים, חשוב להדגיש כי בניגוד למלונות אחרים, כמו בית מלון המלך שלמה, רויאל ביץ', או בית מלון לגונה באילת, מלון ריביירה הוא למעשה מלון דירוניות. המלון עצמו מתאים לאירוח של משפחות, קבוצות חברים וגם זוגות, אשר רוצים לצאת לחופשה אך עדיין לחוות חוויה שונה ואחרת מאירוח בבית מלון קלאסי. החדרים במלון ריביירה הם דירוניות והמחיר של אירוח במלון זה נחשב לנוח הרבה יותר בהשוואה לרוב בתי המלון באילת.

בדירוניות יש מטבחון ופינת אוכל ואפשר למעשה לבשל באופן עצמאי ואפילו לארח. חשוב לזכור כי במלון זה אין חדר אוכל מסודר ולכן האלטרנטיבה היא רכישה של מוצרים ומצרכים בסופרמרקט הקרוב ולהכין באופן עצמאי, או לצאת ולהתארח במסעדה על הטיילת שבקרבת המלון.

סוגי דירוניות במלון ריביירה

להלן סוגי הדירוניות שתוכלו למצוא בבית מלון ריביירה:

סטודיו עם מרפסת לבריכה: מתאים מאוד לזוגות אשר מעוניינים להתארח במקום, לבשל באופן עצמאי וליהנות מהבריכה של מלון ריביירה. בדירונית זו, תמצאו מיטה זוגית, חדר רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה ופינת אוכל זוגית. הדירונית ממוקמת בקומה 2 של המלון והמרפסת פונה אל כיוון הבריכה. בנוסף בחדר תמצאו גם כספת ומסך טלוויזיה.

סטודיו עם מרפסת לבריכה

דירונית לארבעה: חדר שגודלו הוא 30 מ"ר ויש בו מיטה זוגית עם ספה אשר נפתחת למיטה זוגית נוספת. גם בחדר זה יש כמובן חדר רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה ופינת אוכל לארבעה ומטבחון מאובזר. החדר מתאים לשלושה או ארבעה מבוגרים וגם לזוג עם שני ילדים.

דירונית לארבעה

סטודיו עם מרפסת: גם חדר זה מתאים לזוג והוא נמצא בקומה 2 של מלון הדירוניות ריביירה. יש בו מרפסת ומטבחון מאובזר (מיקרוגל, כיריים, ארונות אחסון ועוד) וגם פינת ישיבה ופינת אוכל, חדר רחצה עם אמבטיה, כספת ומסך טלויזיה.

סטודיו עם מרפסת

דירונית קרקע משופצת: אחד מהחדרים המבוקשים במלון. זהו למעשה חדר וחצי אשר מתאים ל-4 מבוגרים או לזוג עם שני ילדים ובו תמצאו מטבחון מאובזר, מיטה זוגית וספה זוגית נפתחת, חדר רחצה עם אמבטיה, פינת ישיבה ופינת אוכל אשר מתאימה ל-4 אנשים.

דירונית קרקע משופצת

דירונית לחמישה: מחפשים דירונית גדולה ומרווחת? דירונית לחמישה היא בדיוק כזו. מדובר על שני חדרים עם דלת מקשרת אשר הגודל הכולל של שני החדרים ביחד הוא 54 מ"ר. הדירונית מתאימה לזוג עם שלושה ילדים או לחילופין לחמישה מבוגרים. בחדר יש מיטה זוגית + ספה אשר נפתחת למיטת יחיד וספה נוספת אשר נפתחת למיטה זוגית. בנוסף, בחדר זה יש שני חדרי רחצה עם אמבטיה.

דירונית לחמישה

לבדיקת מחיר עדכני בחדר זה, לחצו כאן.

דירונית גן לארבעה: מה שמיוחד בדירונית גן לארבעה הוא שיש בה מרפסת גן ויציאה לבריכה וזאת מאחר והיא ממוקמת בקומת הקרקע ולא בקומה השניה. גם בדירונית זו תמצאו את הריהוט והאבזור שקיים בחדרים אחרים, לרבות מיטה זוגית וספה שנפתחת למיטה זוגית נוספת, פינת ישיבה ופינת אוכל לארבעה, מטבחון מאובזר ועוד.

דירונית גן לארבעה

דירונית גן לחמישה: שני חדרים עם דלת מקשרת. מכיוון שהדירונית ממוקמת בקומת הקרקע של בית מלון ריביירה, ישנה יציאה אל הבריכה. זו למעשה הדירונית היקרה ביותר במלון וזאת מאחר וגודלה הוא 54 מ"ר, 2 חדרי רחצה עם אמבטיה, מיטה זוגית, ספה זוגית נפתחת וספת יחיד נפתחת. מתאים מאוד גם למשפחות עם שלושה ילדים וגם לקבוצות חברים של עד 5 אנשים.

דירונית גן לחמישה

למידע נוסף על החדרים ובדיקת מחירים – לחצו כאן.

מלון ריביירה אילת חדרים
דילוג לתוכן