חדרים במלון ים סוף אילת

4.5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

בין אם אתם משפחה שרוצה להתפנק או זוג שמגיע לחופשה רומנטית, החדרים במלון ים סוף אילת יעניקו לכם פינוק אמיתי מפני שבכל אחד מהם תוכלו למצוא כספת, ערכת קפה ותה, טלוויזיה וחיבור חינם לאינטרנט.  

חדרים במלון ים סוף אילת

השוואנו בין 11 סוגי חדרים במלון ים סוף כדי שתוכלו לבחור את החדר הטוב ביותר לחופשה שלכם:

  1. חדר גנים –

החדר ( 21.5 מ"ר ) מתאים לאירוח זוג, זוג + 1, זוג + 2 או 3 מבוגרים. חדר זה נמצא באגף ללא מעלית. בחדר המשופץ תמצאו מקלחון, מרפסת מרוהטת, ספה נפתחת למיטת יחיד ומיטה זוגית.

  1. חדר גנים זוגי –

החדר ( 18 מ"ר ) מתאים לזוג והוא כולל מיטה זוגית וחדר רחצה עם אמבטיה. החדר משופץ, אך אין לו מרפסת. גם החדר הזה נמצא באגף ללא מעלית.

  1. חדר אלמוג מחודש –

החדר ( 23.5 מ"ר ) נמצא בקומה השנייה והוא מתאים לאירוח זוג, זוג + 2 או 3 מבוגרים. בחדר תמצאו פינת ישיבה וספה נפתחת למיטת יחיד. בחדר יש מרפסת מרוהטת אך אין לה נוף.

  1. חדר אלמוג עם נוף לבריכה –

החדר ( 23.5 מ"ר ) נמצא בקומות הגבוהות של המלון, 4 עד 6. החדר מתאים לאירוח זוג, זוג + 2 או 3 מבוגרים. בחדר המשופץ תמצאו פינת ישיבה, כורסא או ספה נפתחת ומרפסת הפונה לבריכה.

  1. חדר גנים עם יציאה לגינה –

החדר ( 20 מ"ר ) נמצא בקומת הקרקע והוא מתאים לאירוח 3 מבוגרים, זוג או זוג + 1 ( תינוק או ילד ). בחדר המשופץ יש מיטה זוגית וספה שנפתחת למיטת יחיד, מקלחון וריהוט חדיש.

  1. חדר משפחה –

החדר ( 37 מ"ר ) נמצא בקומות 2 ו – 3 עם נוף חלקי להרי אדום ובקומות 4 ו – 6 עם מרפסת המשקיפה על הבריכה והים. החדר מחולק לסלון ובו ספה שנפתחת למיטה זוגית, לחדר שינה עם מיטה זוגית וחדר רחצה עם אמבטיה. החדר מתאים לזוג עם שלושה ילדים.

  1. סוויטה ג'וניור

אורחי הסוויטה ( 29 מ"ר ) יהנו מפינת ישיבה, מיטה זוגית נוחה, כניסה חינם למתחם הספא וחדר הכושר, בקבוק מים ויין במתנה. חדר הרחצה כולל אמבטיה ומקלחון. הסוויטה ממוקמת באגף עם 3 מפלסים, ללא מעלית וללא מרפסת. האירוח בסוויטה מתאים לזוג, זוג + 2, 3 מבוגרים או 3 מבוגרים + 1.

  1. חדר גנים עם מרפסת ויציאה לבריכה

החדר ( 25 מ"ר ) נמצא בקומת הקרקע ויש לו מרפסת מרוהטת ויציאה לבריכה. חדר הרחצה כולל אמבטיה ומקלחון. בנוסף יש בו ספת יחיד הנפתחת למיטה. כניסה חינם לספא ולחדר הכושר תינתן לאורחי החדר. החדר מתאים לזוג, זוג +1 ( תינוק או ילד ).

  1. סוויטה ג'וניור עם יציאה לגינה

הסוויטה ( 40 מ"ר ) ממוקמת בקומת הקרקע עם מרפסת מרוהטת ודק משותף. בסוויטה יחכו לאורחים 2 מסכי טלוויזיה, ריהוט חדש והטבה מיוחדת: כניסה לספא ולחדר הכושר, מים ויין. האירוח מתאים ל – 3 מבוגרים ותינוק.

  1. סוויטה ג'וניור עם יציאה לבריכה

אורחים בסוויטה גו'ניור יהנו מאותם הפינוקים של הסוויטה שתיארנו קודם, אלא שבמקום יציאה לגינה יש יציאה לבריכה.

  1. וילה ים סוף

הוילה ( 70 מ"ר ) מתאימה לזוג + 3 ילדים. היא כוללת חדר הורים, חדר ילדים וסלון. כמו כן, בסוויטה שני חדרי רחצה ומרפסת שיזוף מפנקת.

חדרים במלון ים סוף אילת
דילוג לתוכן