דילים במלון המלך שלמה אילת

4/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

בעמוד זה תוכלו לקרוא בהרחבה את כל המידע החשוב אודות הנחות, מבצעים ודילים במלון המלך שלמה אילת לשנת 2024. העמוד מתעדכן כל הזמן ולכן שווה לעקוב אחר המידע.

אחרי שכבר החלטתם ועשיתם את כל הבדיקות ושיעורי הבית על מלון המלך שלמה אילת, הגיע הזמן לסגור חופשה מפנקת במלון היוקרתי.

המלון נחשב לאחד מהמלונות המבוקשים שיש בעיר אילת, לא רק בגלל האוכל המצוין שמוגש בו, אלא בגלל האטרקציות המיוחדות לילדים. המלון מכיל מגלשה ענקית, ספינת פיראטים וגם מגוון רחב של פעילות כמו סדנאות יצירה ועוד. אגב, נזכיר כי באתר שלנו יש מידע מפורט על מלונות מומלצים באילת ואם אתם עדיין מתלבטים בין מספר מלונות, תוכלו לקרוא ולקבל החלטה מושכלת.

האם יש מבצעים במלון המלך שלמה אילת?

אז אחרי שדיברנו על המלון עצמו, הגיע הזמן לדבר על המבצעים. כולנו בודקים היטב את הדילים והמבצעים של הרגע האחרון ומחפשים גם קופונים והוזלות במחיר של חופשה במלון המלך שלמה אילת.

מבדיקות שערכנו אנחנו יכולים לספר לכם שיש לא פעם דילים או אפילו חבילות ומבצעים של הדקה ה- 90 לחופשה מפנקת באילת, גם במלון היוקרתי הזה, מה שעשוי להוזיל את מחיר החופשה במאות ואף אלפי שקלים.

בקישור הזה תוכלו למצוא דילים לאילת במגוון מלונות של רשת ישרוטל וזה כולל לא פעם מבצעים למלון המלך שלמה אילת.

המלך שלמה אילת דילים

בנוסף, יש לא מעט דילים במלון ישרוטל המלך שלמה אילת ואותם תוכלו למצוא בעמוד הזה אשר מדבר על מבצעים של הדקה התשעים במלונות רשת ישרוטל.

פרט לכך, יש גם מבצעים, הנחות ודילים במלון המלך שלמה באילת לאלו מכם אשר יזמינו שלושה לילות, כאשר במבצעים אלו תוכלו לקבל את הלילה השלישי ב30% הנחה – לחצו כאן לבדיקה על המבצעים.

מבצעים במלך שלמה אילת למחזיקי ישראכרט

במידה ואתם לקוחות של חברת ישראכרט, תוכלו למצוא מבצעים על חופשות בבית מלון המלך שלמה אילת (זה העמוד המרכז את מבצעי ישראכרט) כאשר המבצעים עצמם יכולים לנוע בין 15% – 25% הנחה על חופשות בתאריכים נבחרים. 

חשוב לקרוא היטב את פרטי המבצע בשביל להבין מה בדיוק הוא כולל ומה מספר הלילות המינימאלי שעליכם להזמין בשביל להיות זכאים להוזלה במחיר.

מקום נוסף שבו תוכלו למצוא מבצעים מעניינים הוא האתר הרשמי של המלון ובו יש מעת לעת מבצעים, הנחות, דילים מעניינים והוזלות משמעותיות במחירים, בעיקר בעונת החורף או הסתיו, כאשר הביקושים נמוכים יותר. יחד עם זאת, יש גם מבצעים למזמינים חופשה במלון המלך שלמה בעונת הקיץ ולכן כדאי לבחון זאת ללא קשר לתאריך החופשה הספציפי שבו תבחרו.

דילים במלון המלך שלמה אילת
דילוג לתוכן