ספא רויאל גארדן אילת

5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

ספא רויאל גארדן אילת 

כשאומרים בקול רם את המילה "ספא", מתכוונים לתענוגות שאין כמותם. בין אם מדובר במסאז'ים מקצועיים, או שמא מדובר בסאונות, פילינג, מסיכות פנים ועוד, זה ה-כיף! אז אם ככה, בואו נדבר על ספא רויאל גארדן אילת, הנה כל הפינוקים וההסברים עליהם. 

אם אתם רוצים להתרפק ולהתפנק על סוף השבוע שלכם, אולי סתם באמצע יום חול, ספא זו התשובה. אנשים אוהבים לשכוח מהטרדות השונות שרובצות עליהם, מה שאפשרי תוך קבלת עיסוי פנים עדין. מעדיפים דווקא פילינג וטיפולי אנטי אייג'ינג? כך או כך, תוכלו לקבל מגוון עיסויים וטיפולים, טיפולי אסתטיקה ועוד. ככה כל יום צריך להתחיל, אבל כידוע לרובנו, לא הולכים לספא בכל יום, אלא באירועים מיוחדים בעיקר. הנה כל מה שצריך לדעת על יום מושלם בספא של רויאל גארדן אילת. 

ספא רויאל גארדן אילת – כל הפינוקים הכי מפנקים 

ספא רויאל גארדן אילת ספא גארדן אילת הוא אחד ממתחמי הספא היוקרתיים באזור הדרום ובכלל, תוך שהוא שם את הדגש החשוב על שביעות רצונם של המגיעים אליו. אנשים אשר מגיעים לספא נהנים מסוגי עיסויים רבים, לרבות עיסויים עמוקים לשרירי הגוף.

טיפ מאיתנו, אם אתם מגיעים לרויאל גארדן ספא בכדי להנות מעיסוי מקצועי, יהיה כדאי לוודא מראש את סוג העיסוי שאתם עומדים לקבל. מעבר לכך, יהיה חשוב גם לעדכן את המעסים בדבר רגישויות כאלו ואחרות. אם למשל אתם רגישים לקרמים ושמנים של עיסוי, יהיה חשוב לעדכן את המעסה מבעוד מועד. 

סאונות שמרגישות כמו שסאונה צריכה להרגיש

בספא של רויאל גארדן אילת, אתם תוכלו למצוא א סוגי הסאונות המתקדמות ביותר שקיימות כיום. בין אן מתחשקת לכם סאונה רטובה או סאונה יבשה, אנחנו מזמינים אתכם להתפנק על הסופ"ש שלכם. ואם תרצו להתפנק אפילו עוד יותר, ברויאל גארדן אילת תוכלו למצוא גם ג'קוזי שלא מפסיק לבעבע, לשצוף ולקצוף. זה המקום להתפנק בו עם איזו כוס של יין משובח. 

מעבר לסאונות יבשות, סאונות רטובות וג'קוזי חם, אנחנו מזמינים אתכם להכיר גם את סוגי טיפולי האסתטיקה והיופי שאפשר להנות מהם בספא רויאל גארדן אילת. טיפולי אנטי אייג'ינג הם פופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. ואין כמו טיפול בסופ"ש שמלווה אחר כך באיזו ארוחה טובה.

ארוחות בריאות וכיף של סופ"ש

אם אתם רוצים ליהנות מכיף של סופ"ש שלם, וגם שהוא יהיה בריא וטעים, אתם מוזמנים להנות מארוחות כיד המלך ברויאל גארדן אילת. גם במתחם עצמו וגם מחוצה לו, אתם תוכלו להנות ממגוון מסעדות שונות, חלקן אותנטיות ומגישות את דגי ים אילת כמאכלי גורמה. 

בין אם אתם מעוניינים להנות מהספא בעצמכם, או שמא אתם רוכשים קופון ליום ספא עבור מישהו אחר, אנחנו ממליצים לתאם מראש את כל הפרטים. תוודאו את סוגי הטיפולים השונים הניתנים בספא, תוודאו מחירים וצאו ליום המפנק שלכם. 

ספא רויאל גארדן אילת 
דילוג לתוכן