לגונה אילת דילים ומבצעים

4/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

מעוניינים להזמין חופשה מפנקת בבית מלון הכל כלול? כנראה שמלון לגונה אילת זו בחירה שתתאים לכם. אך מה לגבי המחיר? האם יש דרך להוזיל אותו ולחסוך בעלויות? בעמוד זה תוכלו לקבל את כל המידע על דיילים למלון לגונה אילת, כולל מבצעים מיוחדים על תאריכים נבחרים.

לגונה אילת דילים ומבצעים לשנת 2023

לא הרבה יודעים אך באתר הרשמי של ישרוטל יש אזור מיוחד שבו מרכזים את ההנחות והמבצעים על מלונות שונים באילת. פרט לעמוד זה, תוכלו להיכנס גם ישירות אל העמוד הזה, בו מתעדכנים דילים למלון לגונה אילת. מבחינת ההנחות, ניתן למצוא הוזלות של 10% בתאריכים מסוימים ולעיתים גם מבצעים של לילה שלישי או רביעי ב-50% הנחה לסופ"ש.

דילים למלון לגונה אילת לחברי ישראכרט

דרך נוספת להוזיל עלויות על חופשה במלון לגונה אילת היא באמצעות בדיקה של מבצעים בעבור לקוחות ישראכרט. ברוב המקרים, מחיר ההנחה במבצעים ינועו בין 15 ל-20 אחוז ממחיר החופשה המקורי אך לא פעם אפשר להזמין גם חופשות בהנחות של 25%.

נדרש לבדוק היטב האם המבצעים הם לאמצע השבוע או לתאריכים בסופ"ש וגם להסתכל האם ישנה חובה על הזמנת חופשה למינימום לילות.

ניתן לבדוק את מבצעי ישראכרט בעמוד הזה.

לגונה אילת מבצעים של הדקה ה-90

בישרוטל לגונה אילת יש דילים גם לכל מי שמתכנן להזמין חופשה ברגע האחרון, כאשר בדרך כלל יהיה מדובר על כ-72 שעות לפני מועד החופשה עצמה. לעיתים קרובות, יהיה מדובר בדילים שווים מאחר וההנחות עשויות להגיע ל-15% ממחיר החופשה וכפי שאתם בוודאי יכולים לנחש, יהיה מדובר בכמה מאות שקלים על הזמנת חדרים בלגונה אילת למשך מספר לילות.

לחצו כאן לבדיקת מבצעי הרגע האחרון

הנחות נוספות על מלון לגונה שכדאי להכיר

פרט לכל המבצעים וההנחות שהוזכרו עד כה, כדאי גם לדעת כי חברי מועדון ישרוטל "חוג השמש" זכאים למבצעים ולהנחה של 10% על הזמנת חופשות.

חוץ מזה, יש לרשת ישרוטל גם מבצעים על מלונות יוקרה בכל רחבי הארץ כאשר מעת לעת יש גם מבצעים והנחות על מלונות מומלצים באילת.

לחצו כאן לבדיקת מבצעים על מלונות יוקרה

לסיכום, חופשה במלון הכל כלול היא אינה זולה אך בהחלט אפשר לחסוך במחיר ולמצוא דילים שווים. אם תרצו לקבל מידע נוסף על מלון זה, תוכלו לקרוא עוד בעמוד שכתבנו על בית מלון לגונה אילת.

לגונה אילת דילים ומבצעים
דילוג לתוכן