חוות דעת על מלון המלך שלמה

5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

מתכננים להתארח במלון המלך שלמה היוקרתי? בעמוד זה תוכלו לגלות מה אומרים המבקרים במלון על החוויה שעברו. ריכזנו לכם כאן את הביקורות וחוות דעת על מלון המלך שלמה אילת בשביל לעזור לכם להבין האם כדאי לבחור בו מבין שלל המלונות באילת.

המלך שלמה חוות דעת על השירות

מבחינת הביקורות של אורחי מלון המלך שלמה לגבי הצוות המקצועי, אפשר להיות אופטימיים. הביקורות שיבחו את כמות כוח האדם ומספר אנשי הצוות בנקודות השונות של המלון: לובי הקבלה, חדר האוכל, אזור הבריכה וכדומה. הצוות היה נעים ועם תודעת שירות גבוהה עם אדיבות, סבלנות ומענה על הבקשות השונות של אורחי המלון.

מלון המלך שלמה – ביקורות על החדרים

החדרים קיבלו גם הם ביקורות חיובית מאוד ורוב האורחים טענו שקיבלו חדרים נקיים, נוחים ומרווחים. חלק מהאורחים פחות התחברו לעיצוב של המלון וטענו שהוא מעט מיושן, בעוד אחרים ציינו כי היה איחור קל בקבלת החדרים. אגב, כאשר מגיעים לחדר, כדאי לבדוק שהטלפון פועל ושהכספת ננעלת כמו שצריך מאחר וחלק מהאורחים התלוננו על כך שהיו מספר תקלות בנושא זה. אגב, כאן תוכלו לקרוא על חדרי המלך שלמה אילת בהרחבה.

חוות דעת על האוכל במלון המלך שלמה

אחד הדברים החשובים לישראלים הוא האוכל. מבחינה זו, אפשר להגיד כי מלון המלך שלמה קיבל ציון גבוה למדי וחוות הדעת על האוכל במלון הייתה טובה. האוכל היה מגוון ובשפע וכל אורח מצא לא מעט מאכלים שהיו לטעמו.

יחד עם זאת, חשוב לציין כי התקבלו לא מעט תלונות בנוגע לעומס בחדר האוכל ולכן יש לקחת זאת בחשבון בעת ההגעה למלון. ההמלצה שלנו היא כמובן להקדים ולהגיע אל חדר האוכל בשעה הראשונה שבה הוא נפתח, כך תוכלו לתפוס לעצמכם מקומות ותמנעו מהמתנה מיותרת.

ביקורת על המתקנים במלך שלמה אילת

הבריכה של המלון גדולה, הספא ומתקניו מצוינים וגם פארק המים ומגלשות המים של המלך שלמה הייחודיות זכו לשבחים רבים ממשפחות אשר ביקרו במלון עם ילדים קטנים.

ביקורת וחוות דעת כללי על המלך שלמה אילת

כפי שניתן לראות, מלון המלך שלמה אילת הוא מלון נהדר. הביקורות וחוות הדעת הטובות היו על צוות המלון, איכות ומבחר האוכל בחדר האוכל, המיקום המרכזי שלו והמתקנים השונים במלון.

הביקורות השליליות דיברו על מספר החניות המצומצם במלון, על העומס וההמתנה בחדר האוכל, התורים למעליות ומספר המקומות המצומצם באזור הבריכה.

לסיכום, אנו בהחלט ממליצים לבקר בבית מלון המלך שלמה מאחר ומדובר על מלון יוקרתי ומושקע אשר פועל בסטנדרטים גבוהים למדי. הצוות קשוב וזה ללא ספק יתרון משמעותי מאחר וגם כאשר יש בעיות או טענות, יהיה מי שיטפל בכם ויספק מענה מהיר.

חוות דעת על מלון המלך שלמה
דילוג לתוכן