חדרים במלון המלך שלמה אילת

5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

סוגי חדרים במלון המלך שלמה אילת

החופשה המושלמת הבאה שלכם נמצאת במלון המלך שלמה אילת, בקטגוריית מלונות ה-5 כוכבים. אנחנו רוצים להכיר לכם את חוויית הנופש האידיאלית, שיכולה גם לכלול שימוש במתקני הספא, קבלת טיפולים מפנקים ועוד. הנה כל מה שרציתם לדעת על חדרי המלון.

חדרים במלון המלך שלמה אילת, הם מהחדרים המפנקים ביותר בין המלונות השונים בעיר. החדרים כוללים כולם את המיטות הנוחות במידת QUEEN SIZE, כאשר חלק מהסוויטות וחדרי האירוח כוללים גם מיטות בגדלי KING SIZE. כמו כן, חדרי המלון פונים לנופים מרשימים במיוחד כמו העיר אילת, בעוד שחלק מהחדרים פונים לנופי המלון עצמו והבריכה. בכדי להפוך את החוויה למושלמת במיוחד, אתם מוזמנים להתארח בחדרים עם נוף להרים. בואו נכיר אותם יותר לעומק וגם את המחירים שלהם.

 

מלון עם נוף להרי אילת בחדרים לזוגות ומשפחות 

בין אם אתם מעוניינים לסגור חופשה למשפחה או נופש לזוג באחד מהבתי מלון באילת, תוכלו להנות מהנופים המשוגעים שיש לעיר הזו להציע. אם אתם חובבי נוף מדברי, הרי אילת זה הנוף עבורכם. חדר עם נוף להרים בגודל של 32 מ"ר (עם פינת שינה נפרדת לילדים) יעלה לכם כ- 1,500 ₪ – 1,804 ₪ ללילה.

חדר עם נוף להרים כולל גם מיני בר עם פינוקים שונים, טלוויזיה בשידורי לוויין, מיטות ענקיות, מרפסת משגעת עם נוף עוצר נשימה ועוד. אם נוף הרים פחות עושה לכם את זה, הכירו את החדרים עם נוף לברכה ולמתקני המלון עצמו.

 

חדרים במלון המלך שלמה עם נוף לבריכה

אוהבים נוף לבריכת המלון? אתם ישובים במרפסת, יין משובח בידכם, הילדים בטווח הראייה בבריכה (כי יש נוף אליה) והכול מעולה. חדר עם נוף לבריכה במלון המלך שלמה יעלה לכם כ- 1,450 ₪ ללילה (המחיר עשוי להשתנות, יש לברר מראש).

חדר עם נוף לבריכה בקומה השישית של המלון, מאובזר במרפסת הפונה ישירות לבריכה. גודל החדר הוא 24 מ"ר, והחדר הזה מתאים במיוחד עבור זוגות. אם אתם משפחה קטנה עד גדולה, אתם תצטרכו חדר במלון עם אזור נפרד לשינה של הילדים.

 

סוויטות יוקרה במלון המלך שלמה באילת 

אם אתם מחפשים אחר סוויטות שאי אפשר להתכחש לעיצוב המהמם שלהן, אתם מחפשים אחר מלונות 5 כוכבים. מלון המלך שלמה הוא מלון יוקרה, שבו תוכלו למצוא סוויטות מפוארות במיוחד עם ג'קוזי פרטי, מעלית נפרדת לחדר, פינות ישיבה מלכותיות, חדרי רחצה יוקרתיים ועוד.

בין אם אתם מעוניינים להתארח בסוויטה של מלון המלך שלמה, או שמא אתם רוצים לסגור על חדר צנוע יותר במלון, יהיה כדאי להזמין מקום לפחות חודשיים מראש. ככה תוכלו לוודא שלא רק שיש לכם מקום סגור, גם תוכלו כנראה להשיג מחירים אטרקטיביים על הנופש.

חדרים במלון המלך שלמה אילת
דילוג לתוכן