מלון המלך שלמה אילת תמונות

5/5

העיר אילת, מציעה מגוון רחב של בתי מלון באילת, אולם המלון המלך שלמה אילת הוא מלון יוקרה הממוקם בעיר הנמל אילת בים האדום בשולי עמק הערבה. המלון שוכן בגן של 18 דונם, עם 170 חדרים וסוויטות המשקיפים לחוף הים, לבריכה או לגן. מסעדות המלון מציעות מטבח ים תיכוני, מזרח תיכוני, איטלקי והודי. האורחים יכולים ליהנות מקוקטיילים בבר שלצד הבריכה או לשחק טניס באחד מחמישה מגרשים. מלון המלך שלמה אילת מציע מגוון פעילויות פנאי הכוללות; שיט בקאנו, טיולים רגליים, גלישת רוח וצלילה.

תמונות של מלון המלך שלמה אילת

לפני ההגעה אל מלון המלך שלמה באילת, כדאי להסתכל מעט על התמונות של המקום בשביל להבין כיצד הדברים נראים. התמונות מספקות לנו מידע נוסף וכפי שאומרים, אין טוב ממראה עיניים. זכרו כי לעיתים בעת ההגעה אל המלון עצמו, חלק מהמקומות או מתקני המלון יראו מעט שונה מאחר ומתבצעים לעיתים שינויים, שדרוגים ושיפוצים על מנת לשפר את המלון ולתחזק אותו.

שלמה המלך – תמונות מהבריכה, המסעדות ועוד

בעמוד זה, תוכלו לראות תמונות שצולמו במלון היוקרה של אילת, מלון המלך שלמה. ניתן לקבל הצצה על הבריכה של המלון וגם על המסעדות והטיילת שמחוצה לו. בנוסף לתמונות, זכרו כי ניתן לקבל באתר שלנו מידע חשוב אודות מתקני המלון, המסעדות, המגלשות החדשות, טרקלין העסקים היוקרתי ועוד.

תוכן עניינים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן