מלון אגמים אילת חוות דעת

4.5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

מתכננים לבקר בקרוב בבית מלון אגמים שבאילת? כדאי שתקראו חוות דעת וביקורות של מבקרים אשר שהו במלון. כך, תוכלו להגיע מוכנים יותר ועם ידע על איכות החופשה. הנה ביקורות, רשמים וחוות דעת של אורחי המלון ומבקרים.

האם חוות הדעת על מלון אגמים חיובית?

כמו בכל מלון, יש ביקורות חיוביות וביקורות שליליות על המלון. בהקשר של מלון אגמים, אפשר לומר כי הביקורות ברובן טובות וחיוביות וניתן לראות כי מבקרי המלון נהנו מהשהות בו. הנה מספר דוגמאות למשובים שהתקבלו לאחר הביקור בבית מלון אגמים שבאילת, לפי חלוקה לנושאים שונים:

ביקורת על האוכל במלון אגמים

בסך הכל, האוכל הוגדר על ידי רוב אורחי המלון כאוכל איכותי וטעים. השפע והמבחר בחדר האוכל הם ללא ספק נקודת זכות נוספת והעובדה שאף פעם לא חסר משהו (ממלאים את העמדות כל הזמן) הופכת את החוויה בחדר האוכל לנהדרת.

חלק מהאורחים ציינו כי אין מספק מבחר לטבעוניים מבחינת התפריט של ארוחת הבוקר וכי נושא זה טעון שיפור.

חוות דעת על החדרים במלון אגמים

חדרי המלון זכו לשבחים רבים, בעיקר על רמת הניקיון והתחזוקה וגם על העיצוב של החדר שעברו שיפוץ היה מדהים. יתרון נוסף הוא שבחלק מהחדרים במלון אגמים יש יציאה ישירות לבריכה וזה יתרון נוסף אך חדרים אלו יקרים יותר.

יחד עם זאת, חלק מהמבקרים טענו כי החדרים היו קטנים מדי וכי המיטות לא היו נוחות. כמובן שעניין הנוחות עשוי להשתנות ממבקר למבקר ועל כן ייתכן שלאורח אחר המיטה תהיה נוחה מאוד.

כמו כן, חלק מהאורחים טענו כי החדרים לא מספקים שקטים וכי אין מים בחדר וכי ציפו לראות בקבוק מים בעת ההגעה לחדרם.

מלון אגמים אילת חוות דעת

אגמים אילת חוות דעת על מתקני המלון

מבחינת מתקני המקום, הבריכה של מלון אגמים זכתה לחוות דעת מצוינת אצל אורחים רבים. היא גדולה, מעוצבת ונמצאת במיקום מרכזי.

חוות דעת על הצוות של בית מלון אגמים

השירות והיחס של צוות המלון זכה לשבחים רבים ואורחים שביקרו במלון אגמים סיפרו כי מדובר על צוות קשוב ומסור אשר מעניק טיפול מהיר לכל בעיה ותקלה.

חוות דעת כללית על מלון אגמים אילת

לסיכום, נראה כי המלון זוכה לציון גבוהה ממבחריו ובדרך כלל החוויה בו היא טובה, חיובית ומספקת. כדאי לקחת בחשבון כי לעיתים המלון עשוי להיות רועש למדי בעקבות מוזיקה אשר בוקעת ממרפסות של חלק מהשוהים במקום וכי הבידוד בחדרים אינו מכסה רעשים של אורחים אשר צועדים במסדרון.

יחד עם זאת, האוכל מעולה, הבריכה במיקום מרכזי, רמת הניקיון והתחזוקה נחשבות קיבלו שבחים רבים והחדרים עצמם היו מעוצבים ומרשימים.

מלון אגמים אילת חוות דעת
דילוג לתוכן