מגלשות במלון המלך שלמה אילת

5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

מגלשות במלון המלך שלמה אילת

לא הרבה יודעים אך האמת היא שבית מלון המלך שלמה אילת הוא מלון היוקרה הראשון שנפתח בישראל, ומאז אותו יום שהוא נפתח הוא רק ממשיך להעלות את רף התענוגות והפינוקים שלו. וכעת אתם מוזמנים להכיר את מגלשות המים של המלך שלמה, שם תוכלו למצוא 2 מסלולים באורך של כ-60 מטרים ובגובה של כ-6 מטרים. מדהים.

אם אתם מחפשים אחר חופשה משפחתית באילת, אתם מוזמנים לבוא ולבקר בבית המלון, המלך שלמה. המלך שלמה הוא מלון יוקרה שכולל בתוכו בריכות לילדים, בריכות לפעוטות, מגלשות מים לכל הגילאים, חדרים יוקרתיים ועוד. עוד במלון, תוכלו למצוא גם חדר אוכל גדול ומפנק במיוחד, נופים להרי אילת וקרבה רבה לחוף הים.

 

מגלשות המים במלון המלך שלמה באילת 

מגלשות המים במלון המלך שלמה באילת הן מהכיפיות ביותר בארץ. לאלו מכם אשר תוהים האם יש במלון המלך שלמה אילת מגלשת מים אקסטרים, כדאי לדעת כי במקום ישנה גם מגלשת מים בגובה של 6 מטרים, עם שני מסלולים שאורכם הוא 62 מטרים. המגלשות האלו אמנם מותאמות במיוחד לילדים בני נוער, אבל אין ספק שאם ההורים מעוניינים ליהנות עם הילדים, הם יכולים ומוזמנים.

בסוף המסלול של מגלשת המים מגיעים לבריכה של המלון, כזאת שכיף גדול לטבול בה במהלך עונת הקיץ החמה. אם אתם מגיעים לאילת באזור חודשי יולי אוגוסט, קחו בחשבון שלעיתים יש המתנה בתור למגלשות המים. יחד עם זאת, המפעילים של המגלשה מיומנים ויודעים כיצד לזרז את התורים עד כמה שניתן (מבלי חלילה להאיץ באף אחד או אחת).

 

מגלשות מים מפותלות וכיפיות במיוחד – מלון המלך שלמה

אם אתם נוטים לחשוש ממגלשות מים מפותלות, מלון המלך שלמה הוא המקום המושלם להתגבר על החששות האלו. תוכלו למצוא בתוך מלון המלך שלמה אילת מגלשות מים שהן אמנם מפותלות, אבל הן לא מפחידות כמו מגלשות מים שנחשבות "קיצוניות" יותר.

בכדי להפוך את החוויה לכיפית במיוחד, מגלשות המים בנויות מחומרים איכותיים במיוחד שמרגישים חלקים מאוד כשהם מתחככים בגוף. על מי שאי פעם גלש במגלשת מים, יודע עד כמה זה מבאס שהגוף מקבל כל מיני מכות קטנות כאלו מחיבורי החלקים שמהם המגלשה בנויה. במגלשות של המלך שלמה תוכלו ליהנות מהחוויה השלמה של מגלשות מים שבנויות מחומרי גלם מאוד איכותיים וחלקים.

 

אילו פינוקים נוספים נמצא במלון המלך שלמה באילת?

במלון המלך שלמה באילת תוכלו למצוא פינוקים שונים ומגוונים, לרבות חדר אוכל ענק שכולל מגוון גדול של מאכלים, בריכות גדולות, חדרים מאובזרים (כאן תמצאו מידע על חדרים בבית מלון שלמה המלך), חנויות מזכרות ועוד. כמו כן, המלון נמצא בקרבה רבה לאזורי בילוי מוכרים באילת, לחוף הים ועוד.

אם אתם מחפשים אחר חופשה מושלמת למשפחה עם ילדים, אנחנו ממליצים להזמין מקום מראש, לפחות חודשיים לפני מועד הנופש. ככה תוכלו לנסות להשיג מחירים אטרקטיביים על נופש באילת. אם אתם מעדיפים להמתין למחירי הרגע האחרון, כמובן שגם זו אפשרות. כך או כך, אנחנו בטוחים שתיהנו ובגדול.

 

האם המגלשות הללו בטוחות לשימוש?

באופן טבעי, אחת המחשבות שעוברת לכולנו בראש היא באשר לנושא הבטיחות של המגלשות. חשוב לדעת כי המגלשות, כמו כל שאר המתקנים במתחם המים במלון המלך שלמה אילת, עומדים בתקני בטיחות מחמירים. תקנים אלו כמובן הופכים את השימוש במגלשות לבטוחות מאוד, מה שיסיר דאגה מכם, ההורים.

מגלשות במלון המלך שלמה אילת
דילוג לתוכן