ספא מלון אגמים

4.5/5
החופשה שלכם קרובה מתמיד
תוכן עניינים

ספא אגמים – לשדרג את החופשה שלכם

אם כבר חיפשתם על מלונות באילת בטוח תרצו להגיע לביקור במלון אגמים המפנק והאיכותי, כדאי שתשקלו גם לבקר במתחם הספא שהמלון מציע. ספא אגמים הוא ללא ספק ספא הפועל בסטנדרטים גבוהים למדי וזה כולל את הטיפולים השונים שיש בו וגם את המתקנים הנוספים שעליהם נרחיב בהמשך.

 

הכירו את ספא אספרי במלון אגמים אילת

ספא אספרי אגמים כולל סאונה יבשה וגם סאונה רטובה. בנוסף תוכלו למצוא במקום גם חדר כושר מאובזר במכשירים מתקדמים, לאלו מכם אשר מעוניינים לשמור על שגרת הכושר גם בזמן החופשה. ספא אספרי במלון אגמים אילת מציע תפריט טיפולים מגוון למדי, בו כל אחד יכול למצוא את סוג הטיפול המתאים לו.

 

טיפולים להשלמת המראה בספא אגמים אילת

פרט לעיסויים השונים, ניתן גם להשלים את החוויה על ידי הזמנת טיפולים כמו מניקור ופדיקור וגם טיפולים אסתטיים נוספים כמו שעווה והסרת שיער וגם ניקוי, עיצוב וצביעת גבות. אורכם של הטיפולים הללו יהיה ברוב המקרים כ-25 דקות אך ישנם גם טיפולים ארוכים יותר שאורכם הוא 45 דקות ואף 50 דקות. נדגיש כי ייתכנו שינויים ולכן כדאי לבדוק זאת מול ספא אגמים אילת לפני הזמנת הטיפול הרצוי.

 

מגוון טיפולים שכדאי להכיר

במקום תוכלו להזמין טיפולים קצרים שאורכם הוא 25 דקות, כאשר קיימת האפשרות להזמין עיסוי ראש וצוואר וגם עיסוי לגב והכתפיים ואף לכפות הרגליים. כמו כן, לאלו מכם אשר רוצים להתפנק למשך זמן ארוך יותר, ישנה האפשרות להזמין את אחד מהטיפולים הקלאסיים שמתחם הספא מציע וזה כולל עיסוי שבדי קלאסי, רפלקסולוגיה, עיסוי קצוות, עיסוי משולב, טיפול באבנים חמות ועוד.

 

ספא מלון אגמים מציג: חוויה זוגית מפנקת

זוגות רבים פוקדים את מלון אגמים באילת ולכן קיימת האפשרות להזמין עיסוי שבדי זוגי באווירה רומנטית ומפנקת. בחלק מהחבילות המוצעות, כלולה גם הכניסה אל הג'קוזי בתוספת של יין מבעבע ואפילו פלטה של פירות העונה. וודאו מול ספא מלון אגמים את משך הטיפול מאחר וניתן להזמין טיפול שאורכו הוא 50 דקות אך גם טיפול ארוך יותר של 75 דקות.

 

איך יודעים באיזה טיפול לבחור?

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור את הטיפול המתאים לכם ביותר:

  • ספא אגמים אילת מספק טיפולים באורכים שונים. חשבו תחילה מהו אורך הטיפול הרצוי לכם וצמצמו כך את הטיפולים שאינם באורך זה. ניתן לבחור טיפולים באורך של 25 דקות, 50 דקות, 75 דקות או 90 דקות.
  • יש במלון אגמים ספא איכותי ומפנק אך לא כל הטיפולים מתאימים לכולם. זכרו כי חלק מהטיפולים מתאימים למשל לנשים הרות או לזוגות. תוכלו להוריד את הטיפולים שאינם רלוונטיים לכם גם בדרך זו.
  • כאשר בוחרים טיפול בספא מלון אגמים אילת, כדאי לקחת בחשבון את המחירים השונים של כל טיפול וטיפול. ככל שהטיפול יהיה ארוך יותר, כך מחירו יעלה. בהמשך נרחיב על המחירים והעלויות אך הטיפ שלנו הוא לנסות ולעבוד עם תקציב מוגדר מראש באשר לטיפול מאחר וכל טיפול עולה כמה מאות שקלים.
  • כל טיפול הוא באזור אחר בגוף ולכן זו דרך נהדרת למקד את הבחירה שלכם. אם אתם מעוניינים בטיפול ברגליים, חפשו טיפולי רפלקסולוגיה ואם אתם מגיעים אל ספא מלון אגמים בשביל לקבל טיפול כללי לגוף הכולל את כל אזורי הגוף – חפשו את הטיפולים המתאימים לכך.

 

ספא אגמים מחירים ועלויות

ראשית כל, נדגיש כי המחירים עשויים להשתנות מעת לעת ולכן על מנת להיות בטוחים בעלות, נדרש לצלצל אל הספא (הטלפון מופיע כאן בעמוד). ועכשיו למחיר הטיפולים בספא אגמים: עלות של טיפולים קצרים שאורכם 25 דקות נעה בין 230 ש"ח ל-340 ש"ח לטיפול. המחיר של טיפולים קלאסיים מתחיל ב-320 ש"ח ועשוי להגיע גם ל-450 ש"ח. מחיר חבילות זוגיות בספא מתחיל ב-670 ש"ח ועשוי להגיע גם ל-950 ש"ח.

 

פילינג מפנק ועטיפות גוף

גם חובבי הפילינג מוזמנים ליהנות ממגוון טיפולים במתחם הספא. קיימת האפשרות להזמין פילינג מלח עם שמנים ארומתראפיים וגם לבחור בעטיפות גוף מאצות ים אשר מחדירות לחות ומסייעות בהזנת העור או לחילופין בעטיפת גוף מבוץ אשר תורמת לשחרור השרירים ושיפור חילוף החומרים בגוף. אורכם של טיפולים אלו הוא 50 דקות והעלות היא 320 ש"ח לטיפול.

 אגמים ספא טלפון: 08-6300371

ספא מלון אגמים
דילוג לתוכן